Odds komentarer fra nulløp 19.05.26
BESKJEDEN «SMULTRINGFANGST» PÅ EGGEMOEN !
Absolutt sommerlig i luftlaget da Anne Lise og Ståle kunne sende 93 ut i
traseen ved idrettsbanen . Om det var 17. Mai trøtte bein som ikke holdt
takten hundre prosent skal være usagt, men kun to « holdt nullen». Det var
Lena Sollie som gjennomførte langløypa med feilfri opptreden og sin andre null.
Hans Jørgen Loe i kategorien « lang fartstid» stemplet sin 31.
Det var også første runde i cupen, med 32 kamper som ble gjennomført, og
noen opplever gjerne det absolutt sure å bli slått ut med 2-tall, mens noen
«Flaxer» videre på høyt tall fordi motstander er fraværende. Sånt sett kan en
med rette slå fast at «Cup er cup». Tre av oppgjørene endte uavgjort, og vil
være gjenstand for omkamp neste tirsdag i Tyrimyra.
Nå er det Pinsehøytiden som står for døra. Kanskje det kan bli noen dager for
restitusjon i sola eller andre hyggeligheter, eller kanskje for de mest trenede
ei ekstra treningsøkt.
God Pinse ønskes alle og enhver i sær.
